۱۴۰۳/۲/۲۶
Search
Close this search box.

پیام مدیر عامل

پیام مدیر عامل

پیام مدیر عامل

پیام مدیر عامل آقای سیاوش سهیل مقدم:

بنده سیاوش سهیل مقدم خداوند بزرگ را شاکرم که بعد از گذشت قریب به یک دهه از فعالیت هلدینگ سیمیا، ما با سختکوشی و تلاش های مستمر توانسته ایم سهم گسترده و موثری در اجرا و احداث تعداد زیادی از پروژه های مهم و زیرساختی کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.باور داشتن به خلاقیت و توانمندی مهندسین و کارشناسان ایرانی، و بهره گیری حداکثری از منابع داخلی، در کنار استفاده از تکنولوژی نوین و دانش روز، سهم ما را در سازندگی میهن قابل اعتنا نموده است.

تعهد ما به ارزشهای بنیادین مانند کیفیت، ایمنی و محیط زیست که زیربنای همه فعالیتهای ما در این سالها بوده، موجبات رشد و اعتلای شرکت و اجرای موفق بسیاری از پروژه های عمرانی در داخل و خارج از کشور را فراهم نموده است.

ما با اتکا به کارگروهی که با دلسوزی، صمیمیت، انگیزه، عشق و صداقت همراه گردیده توانسته ایم اعتماد کارفرمایان، مشاوران و شرکایمان را بخود جلب نموده و توجه آگاهانه مدیریت و کارکنان شرکت را به توسعه پایدار و تعالی سازمانی معطوف کنیم تا همچنان استوار، پر انگیزه، مطمئن و سنجیده، در مسیر اجرای تعهدات شرکت، با کیفیت مطلوب و هزینه معقول در زمان مناسب گام بردارند.

بدون تردید دستیابی به چنین دستاوردهای ارزشمندی مرهون کار منسجم و تلاش و زحمات عزیزانی است که در طول این سالیان، با دانش، تجربه و تعهد خود، در فضای پر از چالش های گوناگون، در مسیر تعالی و پیشرفت و تحقق اهداف استراتژیک شرکت گام برداشته اند.

ما همگی با اتکا به خداوند بزرگ، همچون گذشته به تلاشهایمان برای خدمت به کشور و هموطنان عزیزمان ادامه میدهیم و اعتقاد داریم که کمک به اقتصاد رو به رشد و اجرای پروژه های زیرساختی پیچیده، بدون همدلی و همکاری صمیمانه بین ما امکانپذیر نبوده و نخواهد بود.

لذا باور داریم که با تمرکز بر روی اصول مهم پیش گفته، همچنان در صنعت بلاکچین و سیستمهای هوشمند کامپیوتری، در زمره شرکتهای مطرح و پیشرو باقی خواهیم ماند و آماده ایم ضمن رعایت اصول و استانداردهای علمی و مهندسی و فراتر از آن، با همکاری بهترین مهندسین مشاور و پیمانکاران، امکان ارائه و انجام هر گونه خدمات مشاوره، طراحی، اجرا، نظارت، سرمایه گذاری و یا مشارکت را به منظور برآورده ساختن انتظارات و نیازهای کارفرمایان محترم، فراهم آوریم.

پیام مدیر عامل 2

اینک که هلدینگ سیمیا با راهبری آقای سیاوش سهیل مقدم، با زحمات بنیانگذاران آن و با تکیه بر مدیران مجرب و توانمند و همچنین تلاش و همراهی کارکنان جوان و متعهد، به جایگاه والایی دست یافته است، با توجه به ظرفیت های زیاد اقتصادی در شرایط کنونی کشور، لازم است تا این فرصت استثنایی را قدردانسته و با تجهیز و بسترسازی همزمان با پیام مدیر عامل در تحولات اقتصادی، پیشرفت و اعتلای هرچه بیشتر نام و جایگاه هلدینگ سیمیا را به دست آوریم.

ما با بهره گیری توامان از جوانان هوشمند و صاحب دانش و نیروهای مجرب و کارآزموده تکنولوژی های کامپیوتری و بلاکچینی و با اعمال ساز و کارهای نوین مدیریت، به ابداع و بررسی مدل های جدید تجاری پرداخته تا بتوانیم ضمن حفظ پیشتازی هلدینگ سیمیا به عنوان بزرگترین هلدینگ خصوصی کشور و یکی از ده شرکت برتر کشور، با درک صحیح و کارشناسانه از فضای اقتصادی کشور و شناسایی نیازهای موجود، موجبات اعتماد و رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان و سهامداران گرامی رابه عنوان ارزشمندترین سرمایه های هلدینگ فراهم آوریم.

گسترش فناوری های کامپیوتری و ارزی مبتنی بر فن آوری نوین الکترونیکی و استفاده از ابزارهای مناسب در این راستا، به عنوان بستر اصلی خدمت رسانی به مشتریان محترم صرافی سیمیا و سیمیا سیستم همواره مورد تاکید و توجه بوده و خواهد بود.

پیام مدیر عامل در گروه مالی هلدینگ سیمیا برآن است تا با نوآوری در کسب و کار و ارائه روزآمدترین و بهترین راه حل ها و ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان، با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و همچنین به کارگیری فن آوری روز در سطح استانداردهای جهانی، نبض نوآوری و کسب و کار را به دست گرفته و همواره برای ایران و ایرانیان افتخار آفرین باشد.

پیام مدیر عامل (سیاوش سهیل مقدم) با این پیام به پایان میرسد که: با استعانت از پروردگار متعال، با تلفیق تجربه و دانش و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برآنیم تا با رعایت اصول حرفه ای، بهبود فرآیندهای تصمیم گیری، نظارت و پایش بر فرآیندها، تحلیل های کارشناسی مبتنی بر سناریو، مدیریت دانش، تبیین وظایف، تعیین معیارها و شاخص های کلیدی عملکرد و ایجاد هم افزایی میان کلیه ارکان گروه و شبکه ی همکاران و بهبود همکاری های درون شبکه ای و آینده ‌نگری در توسعه خدمات، سبد دارایی ها و محصولات، منجر به حفظ و توسعه سرمایه‌گذاری ها در راستای صیانت و بیشینه سازی منافع ذینفعان و سهامداران گردیم.

ارادتمند شما سیاوش سهیل مقدم

سیاوش سهیل مقدم
اسکرول به بالا