سوالات متداول
۱) هلدینگ سیمیا چیست؟
هدف ما در هلدینگ سیمیا ، ایجاد بستری مناسب برای آفرینش افق روشن و پیشرفت ایران عزیزمان است تا بتوانیم سرزمینمان را به سمت توسعه متوازن و پایدار سوق دهیم و معتقدیم زمانی به موفقیت و پویایی خواهیم رسید که سرمایه های انسانی آن جزء بهترین ها باشد. هلدینگ ما یک افق روشن در گرو انتخاب اهداف فکورانه، برنامه ریزی مجدانه و بهره مندی فعالانه از توانمندی های نخبگان جوان است. تحقق تمامی اهداف والای مجموعه بزرگ هلدینگ و پیشرفت ، سربلندی یکایک همکاران را مورد توجه قرار میدهیم.
ما در هلدینگ، لذت کار کردن در محیطی شاد، صمیمی و در کنار افرادی با انگیزه و پرانرژی را تجربه میکنیم. بر این باوریم که نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه ما است و دلیل رشد مستمرمان را حضور این سرمایههای پرتلاش و متخصص میدانیم.
هلدینگ در موضوعات متعددی از حوزه های انفورماتیک، بلاک چین، با همراهی متخصصان ایرانی و بهره مندی از روش های نوین جهانی به مدیریت شرکت های تابعه اقدام می کند. آرمان نهایی و هدف کلیدی این هلدینگ، “گردآوری شرکتهای برتر تکنولوژی” در پرتو اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی توانمند و ارزش آفرینی مشتاقانه برای مدیران و کارآفرینان با بهره گیری از ظرفیت های گسترده موجود در حوزه های واجد شرایط در داخل و خارج از مرزهای پهناور ایران عزیز است.
زیر مجموعه هلدینگ سیمیا شرکت سیمیا سیستم و صرافی سیمیا میباشند.
۲) وب اپلیکیشن (PWA) هلدینگ سیمیا را چگونه نصب کنیم؟
وب اپلیکیشن یا PWA هلدینگ سیمیا با همکاری تیم حرفه ای سیمیا سیستم امکانی هست که با نصب آن کاربران میتوانند هلدینگ سیمیا را از طریق تلفن همراه همه جا در دسترس خود داشته باشند.
وب اپلیکیشن های پیشرونده PWA که به اختصار (Progressive Web Apps) در آمده، به اپلیکیشن هایی گفته میشود که بر خلاف اپلیکیشن های بومی که منحصر به کد نویسی و سیستم عامل های خاص مانند اندروید و آی او اس میباشد از نسخه وب سایت به صورت یک اپلیکیشن در صفحه گوشی همراه شما استفاده میکند و شما را وادار به نصب یک اپلیکیشن بومی و کم کردن فضای سیستم شما نمیکند. یعنی شما با نصب یک اپلیکیشن بومی در صفحه موبایل یا تبلت خود به یک نسخه بهینه شده وب سایت مورد نظر برای استفاده بر روی دستگاه خود دسترسی پیدا میکنید.
مهمترین مزیتهای وب اپلیکیشن (PWA) سیمیا
- حفظ یک پارچگی بر روی دستگاه های مختلف
- دسترسی همیشگی به سایت هلدینگ سیمیا
- سرعت و دقت و عملکرد عالی وب اپلیکیشن سیمیا
- نصب و فعال سازی آسان بدون نیاز به نرم افزار جانبی
- قابلیت استفاده در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS
- به صورت خودکار به روز رسانی می شود
به کمک وب اپلیکیشن (PWA) هلدینگ سیمیا میتوانید بدون نیاز به مراجعه به اپ استورها ، نسخه وب اپلیکیشن سایت را با استفاده از مرورگر خود، بر روی گوشی خود نصب کنید.
وب اپلیکیشن هلدینگ سیمیا که از نظر قابلیت، تفاوتی با اپلیکیشن اندروید یا IOS نداشته و هیچگاه از دسترس خارج نمیشود. همانطوری که میدانید به دلیل محدودیتها هر از چندگاهی اپلیکیشنهای ایرانی دچار مشکل میشوند به همین دلیل نصب وب اپلیکیشن (PWA) سیمیا را به عنوان روش پایداری را برای دسترسی همیشگی و آسان به شما پیشنهاد میکنیم.
کاربران عزیز میتوانند با طی کردن مراحل ذیل، اپ سیمیا را مانند سایر اپلیکیشنهای خود در گوشی نصب کنند.
راهنمای نصب “وب اپلیکیشن” سیمیا بر روی دستگاه های اندروید
- در مرورگر کروم (chrome) آدرس ذیل را وارد کنید.
۲. مطابق تصویر زیر نمایش داده میشود. برای نصب نسخه وب اپلیکیشن منو کروم را انتخاب کنید.
۳. پس از اینکه منو کروم باز شد، مانند تصویر ذیل گزینه “Install app“ و یا Add to Home screenرا انتخاب کرده و منتظر بمانید تا پروسه نصب به پایان برسد.
۴. روی دکمه Install و یا Add کلیک کنید مانند تصویر ذیل تا PWA روی دستگاه اندروید شما با موفقیت نصب شود.
۵. پس از نصب PWA هلدینگ سیمیا میتوانید با شماره موبایل ، کلمه عبور خود وارد “وب اپلیکیشن“ سیمیا شوید و به آسانی لذت ببرید.
شایان ذکر میباشد در الباقی مرورگرهای اینترنتی آیکون نصب در کنار آدرس بار مانند تصویر ذیل اضافه میشود که با کلیک بر روی آن شما میتوانید PAW هلدینگ سیمیا را نصب نمایید.
راهنمای نصب “وب اپلیکیشن” PWA در سیستم عامل های اپل
برای دریافت نسخه PWA در سیستم عامل iOS , ipad os , Mac os به روش زیر عمل کنید:
- در مرورگر کروم (chrome) یا “سافاری Safari” آدرس زیر را وارد کنید.
simiaholding.ir - در صفحه باز شده منوی زیر نمایش داده میشود. مطابق تصویر، روی گزینه Share در نوار Safari کلیک نمایید.
۳. هنگامی که منو باز شد روی Add to Home Screen کلیک نمایید.
۴. در صفحه جدید روی Add کلیک نمایید.
۵. هم اکنون PWA هلدینگ سیمیا روی صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد. میتوانید با خیال راحت از برنامه لذت ببرید.
۳) چگونه با سیستم تیکتینگ (Ticketing) سیمیا، تیکت ارسال کنیم؟
تیکتینگ Ticketing چیست؟
اگه تجربه مدیریت یک تیم خدمات مشتری رو داشته باشین خیلی خوب میدانیدکه دفتر کار تقریبا مثل یک میدان جنگ است. در عرض یک ثانیه ایمیل یا پیام شکایت جدیدی دریافت میکنید که توسط یکی از مشترکان ارسال شده و باید به اون رسیدگی شود. همزمان یک درخواست توسط یک مشتری بالقوه ارائه شده که توجه فوری کسب و کار رو انتظار داره.یک سیستم تیکتینگ قدرتمند میتواند به شما کمک کند تا این هرج و مرج رو به آرامش تبدیل کنید. سیستم تیکتینگ Ticketing هوشمند سیمیا برای دریافت درخواست ها، سوالات و مسائل از چندین کانال طراحی شده تا به این شکل هیچ پیامی جا نماند و باعث نارضایتی کاربران نشود.
سیستم تیکتینگ Ticketing چیست؟
سیستم تیکتینگ Ticketing در واقع یک برنامه نرم افزاری هستش که برای مدیریت و پیگیری درخواست های پشتیبانی و سوالات مشتری استفاده میشود. یک راهکار تیکتینگ، پلتفرمی متمرکز رو برای مشتریان یا کاربران و همینطور تیم های پشتیبانی فراهم میکند تا ارسال درخواست های پشتیبانی و مدیریت و حل آنها به راحتی انجام شود.
سیستم تیکتینگ (نرمافزار پشتیبانی آنلاین) یک نرمافزار جامع و منسجم برای مدیریت درخواستهای پشتیبانی مشتریان است.
این سیستم معمولا شامل یک رابط کاربرپسند است که به مشتریان اجازه میدهد درخواست ها را ارسال و وضعیت پاسخگویی به درخواست ها رو پیگیری کنند. این راهکارها همچنین ابزارهایی رو برای دسته بندی، اولویت بندی و اختصاص تیکت ها در اختیار تیم های پشتیبانی قرار میدهد.
بعضی از سیستم های تیکتینگ Ticketing همچنین دارای ویژگی هایی مثل اعلان های خودکار، مدیریت دانش و تجزیه و تحلیل هستن تا به تیم های پشتیبانی کمک کنن تا کارآمدتر و موثرتر کار کنند.
آموزش کار با سیستم تیکتینگ Ticketing سیمیا:
شایان ذکر میباشد که این آموزش جهت ارسال تیکت به صورت مهمان در سایت میباشد. ولی اگر شما در سایت هلدینگ سیمیا ثبت نام نموده باشید، میتوانید در پنل هوشمند کاربری خود تیکت ارسال نمایید و پاسخها را در پنل شخصی خود مشاهده نمایید.
ابتدا هنگامی که وارد صفحه ارسال تیکت میشوید صفحه زیر را مشاهده میکنید:
در ادامه ارسال تیکت بایستی موارد علامت گذاری شده را به شکل زیر تکمیل نمایید:
- ۱. دپارتمانی که مورد نظر شماست را انتخاب میکنید.
- ۲. سپس نوع تیکت را انتخاب میکنید.
- ۳. عنوان تیکت و مورد یا مشورتی که دارید را تایپ مینمایید.
- ۴. اولویت تیکت را وارد میکنید، بر اساس اهمیتی که برای شما دارد.
- ۵. نام خود را وارد مینمایید.
- ۶. ایمیل خود را به صورت دقیق و کامل جهت ارتباط تیم تیکتینگ هلدینگ سیمیا وارد میکنید.
- ۷. موبایل خود را با صفر و به صورت دقیق جهت ارتباط و ارسال SMS اطلاع رسانی وارد مینمایید.
پیغامی که دارید را میتوانید در بخش شماره یک مانند تصویر بصورت متنی تایپ کنید و یا میتوانید علاوه بر تایپ پیام صدای خود را ضبط نمایید و برای ما ارسال کنید.( برای ضبط صدا ابتدا بر روی شماره ۲ کلیک مینمایید و پس از پایان پیام صوتی شماره ۳ را کلیک میکنید تا ضبط صدا متوقف شود. منتظر میمانید تا در سیستم تیکتینگ سیمیا ثبت شود.)
شایان ذکر است که باید به مرورگر خود دسترسی ضبط صدا را مانند تصویر زیر بدهید تا بتوانید پیام صوتی خود را ضبط و ارسال نمایید.
اگر تمام مراحل را به درستی طی نموده باشید مانند شکل زیر صدای شما با تیک سبز رنگ در سیستم تیکتینگ (Ticketing) هوشمند سیمیا بارگذاری خواهد شد.
حال به قسمت ارسال فایل در تیکت سیمیا میشوید.
بایستی در نظر داشته باشید که اگر فایلی را میخواهید برای ما ارسال کنید باید فایلهای مجاز تا حجم ۲۰ مگابایت میتوانید باشند.
فایلهای مجاز : doc – docx – xls – xlsx – jpeg – jpg – png – rar – zip – pdf – wav
فایل یا فایلهای خود را که انتخاب یا (بکشید و رها کنید) کردید باید دکمه بارگذاری فایل را کلیک کنید . تا فایلها در سیستم تیکتینگ سیمیا بارگذاری شود.
اگر مراحل را به درستی سپری کرده باشد تیک سبز و پیام کامل شد کنار فایلهای شما قرار میگیرد. مانند تصویر زیر.
حال در پایان قسمت تیکتینگ کلیدی به نام ارسال تیکت میباشد که با کلیک بر روی آن تیکت شما برای ما ارسال میگردد و طبق اولویت کارشناسان ما به شما پاسخ خواهند داد. با هر پاسخ کارشناس مربوطه برای شما یک ایمیل و یک SMS ارسال میشود که شامل شناسه پیگیری میباشد.
هنگامی که دکمه ارسال تیکت را کلیک نمودید یک پیام به شما نمایش داده خواهد شد که شامل شناسه پیگیری و مشاهده تیکت میباشد.(البته برای شما شناسه پیگیری SMS و ایمیل خواهد شد) شناسه پیگیری را باید نزد خود داشته باشید جهت پیگیری تیکت و مشاهده تیکت خود. اگر بر روی گزینه مشاهده تیکت کلیک کنید وارد صفحه تیکت خود میشوید و پاسخی که از طرف ما دریافت خواهید کرد را مشاهده میکنید و از آنجا میتوانید با ما در ارتباط باشید.
اگر بعدا” هم خواستین تیکت خود را پیگیری نمایید و با ما در ارتباط باشید بایستی دکمه پیگیری تیکت را کلیک کنید.
هنگامی که وارد صفحه پیگیری تیکت شدید باید شناشه پیگیری خود را جهت پیگیری وارد نمایید.
پس از وارد نمودن شناسه پیگیری و کلیک بر روی مشاهده تیکت شما وارد صفحه تیکتینگ خود خواهید شد. که در این صفحه میتوانید پیام متنی ، صوتی که مابرای شما ارسال نمودیم را مشاهده و یا در همین صفحه ادامه صحبت را با ما داشته باشد و در ضمن میتوانید امتیازدهی هم به کارشناس مربوطه داشته باشید.
شما جهت ارسال تیکت میتوانید با کلیک بر روی دکمه های زیر با سیمیا سیستم و صرافی سیمیا در ارتباط باشید.
مزیتهای استفاده از سیستم تیکتینگ سیمیا
از جمله مزیتهای سیستم تیکتینگ هوشمند سیمیا میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- به راحتی به تیکتهای قدیمیتر دسترسی دارید.
- درخواست شما را پیگیری میکنیم.
- وفاداری شما را جلب میکنیم.
- پاسخدهی خودکار داریم.
- دیگر از ایمیل برای ارسال پیام استفاده نمیکنید.
- اطلاعات شما در دسترس است.
سیستم تیکتینگ چطور عمل میکند؟
برای اینکه بدانیم مکانیسم عمل نرمافزار تیکتینگ چطور است، اول باید بدانیم که تیکت چیست؟ هر مطلب و نوشتهای در این سیستم، یک موضوع و شماره دارد و تیکت نامیده میشود. همچنین سیستم دارای بخشی با عنوان conversation بوده، که شامل یک موضوع و چندین پرسش و پاسخ در همان مورد است. بنابراین با استفاده از این سرویس میتوان به سوالات پاسخ داده و مشکلات مشتریان را نیز پیگیری کرد.
نحوه ارسال تیکت
برای ارسال تیکت که همان سوالمان است، باید مطابق مراحل زیر عمل کنیم:
- به حساب کاربریتان وارد شوید. یا با امکان ویژه تیکت سیمیا میتوانید به صورت مهمان تیکت ثبت نمایید.
- روی گزینه «ارسال تیکت» کلیک کنید.
- در پنجره باز شده، بخش مورد نظر خود را که میخواهید سوال به آن بخش ارسال شود، انتخاب کنید.
- در پنجره جدید، عنوان پرسش خود را در قسمت «موضوع» بنویسید.
- سوالتان در چه مورد است؟ از بخش «سرویس مربوطه»، سرویس موردنظرتان را انتخاب کنید.
- بر اساس میزان «اهمیت»، اولویت سوال خود را انتخاب کنید.
- متن پرسش را در بخش «پیام» بنویسید.
- برای ضمیمه کردن فایل یا تصویر به تیکت، از بخش ضمیمه، فایل خود را انتخاب کنید.
- پس از زدن کد امنیتی دکمه «ارسال» را انتخاب کنید، تا پیام فرستاده شود.
قابلیت های سیستم تیکتینگ
- سیستم تیکتینگ به جای استفاده از ایمیل برای ارسال و دریافت پیغامها، از نرمافزار استفاده میکند. بنابراین تمامی پیامها به صورت یکجا دریافت شده و با دسته بندی پیامها، بدون از دست دادن هیچ پیامی در اسرع وقت به آنها پاسخ میدهید.
- اگر حجم پیامها بالا باشد، امکان پاسخدهی به چندین تیکت توسط یک کارشناس وجود دارد.
- در سرویس تیکتینگ میتوان میزان اهمیت و اولویت پیامها را تعیین کرد. زیرا در هنگام ارسال تیکت، از کاربر خواسته میشود اهمیت تیکت را بر مبنای سرعت پاسخگویی، مشخص کند.
- در نرم افزار تیکتینگ میتوانید به صورت همزمان، پیامهای ارسال شده به بخشهای مختلف سازمان را یکجا مشاهده کنید. همینطور میتوان یک کپی از مکاتبات صورت گرفته را، به ایمیل مشتری ارسال کرد.
- از امکانات بسیار مهم سامانه تیکتینگ، امکان ارجاع یک پیام از یک بخش به بخشهای مختلف دیگر سازمان است. در همین بخش امکان گذاشتن یادداشت خصوصی، برای کارشناس مربوطه جهت پیگیری موثرتر نیز وجود دارد.
- قابلیت مانیتورینگ یکی دیگر از مزایای مهم نرمافزار تیکتینگ بوده که کاربر با استفاده از آن، نقصهای موجود در پرسش و پاسخها، مشکلات و پاسخهای نادرست احتمالی را رفع میکند.
- در این سیستم تمامی مشخصات و اطلاعات مشتریان در دسترس است. این مسئله سبب پاسخگویی سریعتر شده و در بهبود عملکرد سیستم پشتیبانی از مشتری هم موثر است.
- محیط تحت وب ارسال تیکت، این امکان را به کاربر میدهد که در هر مکان و زمانی فقط به شرط دسترسی به اینترنت، درخواستها و سفارشات خود را پیگیری کند.
مهمترین دلیل این است که این سیستم تاریخچه تمام تعاملات را ثبت و نگهداری میکند و با قابلیت اتوماسیونی که دارد، گزارشگیری و پاسخدهی را آسانتر میکند.
ویژگیهای سیستم تیکتینگ هوشمند سیمیا
سرویس تیکتینگ دارای شاخصههای زیادی بوده که میتوانید متناسب با نوع کسبوکارتان، از آنها استفاده کنید. در ادامه به ویژگیهای شاخص تیکتینگ سیمیا اشاره کردهایم.
پشتیبانی اومنی چنل از مشتریان
ملاقات با مشتریان در کانالهایی که ترجیح میدهند، یک تجربه خوب و رضایتبخش برایشان رقم میزند. این کانالهای ارتباطی میتواند ایمیل، شبکههای اجتماعی، لایو چت یا تماس تلفنی باشد. حتی ممکن است یک مشتری از چند کانال با شما ارتباط برقرار کند. از هر طریقی که ا مشتری ارتباط دارید، نرم افزار تیکتینگ میتواند امکان پشتیبانی از مشتریان را برایتان فراهم کند.
گزارشدهی و تجزیهوتحلیل
همچنین نرمافزار تیکتینگ ویژگی تحلیل اطلاعات و گزارشدهی دارد. با توجه به خروجی سیستم میتوانید میزان پیشرفت خود را در زمینه پاسخدهی و پشتیبانی مشتریان، بسنجید.
به کمک سیستم تیکتینگ میتوانید براساس معیارها، KPI و بینش مشتریان، گزارشاتی را ارائه دهید که به تصمیمگیری درست کمک میکنند. به کمک این گزارشات متوجه میشوید فروشندگان بیشتر وقت خود را کجا صرف میکنند و در نتیجه متوجه میشوید منابع اضافی را کجا سرمایهگذاری کنید.
مدیریت تیکت
متمرکز کردن ارتباطات باید با ویژگیهایی مثل تیکت روتینگ، دسته بندی و تگ کردن همراه باشد تا پشتیبانی مشتری به حداکثر برسد. سیستم تیکتینگ باید به کاربران امکان دستهبندی و تگ کردن تیکتهای ورودی را بدهد. دستهها و تگها به تیمهای بزرگ و منسجم اجازه میدهند تا فورا تیکتهای پشتیبانی را با مهارتها و دانش نمایندگان هماهنگ کنند. این ویژگی ها، اطلاعاتی را در اختیار نمایندگان فروش قرار میدهند که در رابطه با جایگاه تیکت و مراحلی که باید طی شود، نیاز دارند.
یکپارچگی
یکپارچگی به این معناست که ابتدا اهداف کسبوکارتان را به طور کامل تعیین کنید. سپس متناسب با اهداف خود، از قابلیتهای سرویس تیکتینگ استفاده کنید.
وقتی سیستم تیکتینگ شما به راحتی با انواع ابزارها و اپلیکیشنهای دیگر ادغام شود، میتوانید بهترین تجربه را برای مشتری رقم بزنید و خدمات شخصیتری به آنها ارائه دهید.
یکپارچهسازی به ایجاد یک تجربه مشتری یکسان کمک میکند و مانع از دلسردی فروشندگان و مشتریان میشود.
اتوماسیون گردش کار
به این معناست که میتوانید جهت ارسال پیامها به صورت خودکار در یک زمان مشخص، از سیستم استفاده کنید. این مسئله باعث پاسخگویی سریعتر، در زمان کوتاهتری میشود.
خدمات مشتری خودکار، امکان خطای انسانی را کاهش میدهد و کمک میکند به معیارهای داخلی و خارجی کسبوکارتان برسید.
همچنین اتوماسیون به افزایش کارایی و بهرهوری فروشندگان کمک میکند. چون با انجام کارهای تکراری، در وقت فروشندگان صرفه جویی میکند.
۴) صرافی سیمیا چیست؟
در صرافی سیمیا اگرقصد تعویض یا چنج نمودن ارزهای فیات به دیجیتال و بلعکس را دارید یا می خواهید دارایی های دیجیتال خود را نقد کنید،ما به شما کمک می کنیم در سریعترین زمان به این هدف برسید. اولین و معتبرترین بازار ایرانی تبادل ارزهای فیات و دیجیتال به صورت فیزیکی و بدون شناسایی برای کسانی است که به دنبال یک راهکار امن، مطمئن، سریع، راحت و ارزان برای تبدیل دارایی های خود هستند.
از جمله مهمترین دستاوردهای ما ، کاهش ریسک حاصل از بلوکه شدن اموال فعالان ایرانی در بازارهای خارجی،انتقال ارزهای مختلف به کشورهای دیگر بدون محدودیت ارزی و جغرافیایی، تبدیل سریع و آسان ریال به ارزهای دیجیتال و برعکس و کاهش هزینههای خرید و فروش به دلیل حذف واسطههاست.
صرافی سیمیا زیرمجموعه هلدینگ سیمیا میباشد.
۵) سیمیا سیستم چیست؟
شرکت سیمیا سیستم یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای ایرانی در حوزه ICT و انفورماتیک محسوب می شود که شرکتی کاملا خصوصی است و زیر مجموعه هلدینگ سیمیا توسط مدیرانی حرفه ای اداره می شود. پس از تاسیس در یک مدت زمان کوتاه به بزرگترین شرکت تامین کننده قطعات کامپیوتر در سراسر ایران تبدیل شد و با توجه به تعهد خود نسبت به ارائه استانداردهای بالای بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش، مشاوره و پشتیبانی قوی از شرکای تجاری و مشتریان خود، پیشرفت فوق العاده ای به دست آورد.
سیمیا سیستم زیرمجموعه هلدینگ سیمیا میباشد.
۶) ماموریت هلدینگ سیمیا چیست؟
هلدینگ سیمیا با استفاده از آخرین فناوری ها ، به کسب و کارها کمک می کند تا آینده ای با فرصت های بزرگتر و افق های گسترده تر بسازند.
ارتقای سطح زندگی ایرانیان با ارائه تجربه استفاده از فنآوری روز دنیا
ماموریت هلدینگ تعهد و پایبندی به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش
ماموریت هلدینگ :
- پاسداری از دارایی های شرکت و افزایش ثروت سهامداران
- تأمین سود پایدار و رو به رشد با استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی و بازار سرمایه
- به کارگیری نیروی انسانی مجرب
- تأمین مالی و بازار گردانی سهام مربوط به گروه سرمایه گذاری هلدینگ سیمیا
- توجه به مسئولیت های اجتماعی شرکتهای زیرمجموعه
۷) چشم انداز هلدینگ سیمیا
چشم انداز:
هلدینگ سیمیا اولین انتخاب سازمان هایی است که به دنبال راه حل های نوآورانه ، حرفه ای و چابک در حوزه های
- نرم افزارهای سفارش مشتری مبتنی بر BPMS
- مرکز تماس Call & Contact Center
- آمیخته نمودن ارزهای فیات و دیجیتال
- راحتی در چنج نمودن ارزها و مبادله بدون محدودیت جغرافیایی