تماس با هلدینگ سیمیا
در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد هلدینگ سیمیا، میتوانید از مسیرهای ارتباطی زیر تماس با ما داشته باشید.
و یا جهت ارتباط با سیمیا سیستم و صرافی سیمیا روی نامها کلیک نمایید.
تماس با بخش امور مشتریان
با توجه به حجم بالای تماس ها ممکن است امکان پاسخگویی به تمام درخواست های شما وجود نداشته باشد. لذا خواهشمند است تا جای ممکن سوالات و موارد خود را با فرم ارسال پیام هوشمند که در پایین همین صفحه گنجانده شده با هلدینگ سیمیا مطرح نمایید.
ساعات کاری : شنبه الی جمعه به غیر از یکشنبه ساعات ۱۱ الی ۱۷
فرم تیکتینگ هوشمند سیمیا
در هر ساعت شبانه روز از طریق سیستم ارسال پیام هوشمند با کارشناسان هلدینگ سیمیا میتوانید در تماس با ما باشید و موارد خود را مطرح نمایید.(شما میتوانید با ارسال فایل های مجاز و ویژگی ضبط صدا و ارسال آن با ما در ارتباط باشید.)
ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکتحتما" پیش از ارسال تیکت، سوالات متداول را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به دپارتمان مربوطه ارسال شود.
برای ارسال تیکت جهت راهنمایی در رابطه با موضوع تیکت شده، لازم است ابتدا “دپارتمان” را انتخاب نمایید و سپس زیرگروه مربوطه را انتخاب کنید.
تمامی اطلاعات خواسته شده از شما را به صورت دقیق و کامل (شماره موبایل با صفر) جاگذاری نمایید تا کارشناسان پشتیبانی بتوانند به شما اطلاعت لازم را ارائه نمایند.
چه مدت زمان لازم است تا تیکت پاسخ داده شود؟
کارشناسان ما طبق سیاست مدیران شرکت بر اساس اولویت، در کمترین زمان ثبت تیکت با حوصله و دقیق پاسخ تیکت شما را میدهند.
فروش اجناس و خدمات به چه صورت انجام میگردد؟
طبق سیاست مدیران شرکت پرداخت کلیه اجناس و سرویسها توسط ارزهای دیجیتال شناخته شده انجام میشود. طبق صورتحساب و فاکتور پرداختی به شما خدمات ارائه میگردد.
آیا شما فاکتور رسمی صادر میکنید؟
بله. طبق درخواست شما فاکتور رسمی صادر میگردد. فقط کافیست در دپارتمان فروش را انتخاب نمایید، سپس مشخصات کامل و کد اقتصادی را در تیکت ذکر نمایید و در نهایت چک باکس فاکتور رسمی را تیک بزنید.